fredag 25. juni 2010

Vintage Bryllupskort med Robert Redford og Mia Farrow

Motivet på bryllupskortet er fra filmen The Great Gatsby fra 1974 med
 Robert Redford og Mia Farrow. 
Jeg syns bildet av de to skuespillerne er utrolig flott og filmen herlig. Da passer det godt å bruke det på et bryllupskort.




For å lage kortet har jeg brukt papir fra Papirdesign- Bryllup.
Punch fra Martha Stewart og Spellbinders dieser.
Blomsterstempel er fra Panduro og malt med Distress Ink Refill. Blomstene har jeg limt oppå hverandre med 3D puter og pyntet med glitter fra Ranger.
Tekst er skrevet ut på PC. Sommerfugl er fra Kremmerhuset.

Kortet er med på Utfordringen til:
Vintage Utfordring: Utfordring 2 - Mærkedag


Kom deg ut av skyggene
og legg deg godt til rette
midt i sommerens hengekøye.


Klem fra 

11 kommentarer:

Randi WS sa...

Så nydelig, Karin! Gøyalt bilde - med kjendiser og greier ;)
Klem

-Sanna- sa...

Gosh, disse var utrolig nydelige.

Aud Kirsten sa...

Wow, så utrolig nydelig!
Klem:)

Renate sa...

Lekker kort i nydelige avstemte farger.
Du er dyktig til å male trykkene dine og du lager gjennomførte kort.

Pinklady 68 sa...

Et nydelig bryllupskort, Karin!
Herlige farger, layout og pynt sammen:-)
Blir et heldig brudepar som får dette:-)

Ha en fin sommerdag og god helg! Klem Laila.

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort, likte bildet!!

;0)Gry-Beate

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det bare flot...
Billedet passer rigtig godt til kortet.
Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

Lynne K sa...

What a beautiful card! As you say, that is the perfect image for it. I love how you decorate the insides of your cards, not just the front. They are all so pretty.

Hugs from Lynne

Sivic sa...

Flott bryllupskort!!
Så flott det ble med blomstene!!
Syntes det var noe kjent med blomstene,og da jeg hadde lest hele innlegget ditt,forsto jeg at jeg hadde de samme blomstene selv : )
Brukte dem mye tidligere, men nå er det lenge siden jeg har brukt dem. Må vist finne dem frem igjen : )
Ha ei fin helg!!

Linda S. L sa...

så utrolig nyyydelig kort! herlige farger og detaljer. Likte de utklippede blomstene :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda

Filharmonica sa...

Lekkert :-) Takk for at du deltar i vintageutfodringen!